До переліку послуг, що надаються на нашій СТО, входять наступні:

  • Планове ТО
  • Гарантійний та післягарантійний ремонт автомобілів;
  • Комп’ютерна діагностика електронних систем;
  • Дефектовка автомобіля після ДТП;
  • Діагностика та заправка кондиціонерів;
  • Шиномонтаж, балансування, підкачка коліс газом FORSAGE;
  • Перевірка рівня СО;
  • Перевірка якості гальмівної рідини;
  • Тонування скла;
  • Замір компресії в двигуні;
  • Перевірка та регулювання кутів встановлення коліс;
  • Зарядка АКБ, перевірка стану АКБ;
  • Мийка.
 

Сезонне обслуговування

Підготовка до зими.

Завчасна підготовка Вашого автомобіля до зимового періоду дозволить більш впевнено пройти непростий час низьких температур, засніжених доріг та скорочення тривалості світлового дня.

Звернувшись на сервісну станцію офіційного дилера Honda для проведення сезонного обслуговування, Ви отримаєте професійну підготовку Вашого автомобіля до холодної пори року, що включатиме перевірку стану акумуляторної батареї, очищення та обробку ущільнювачів дверей, заміну шин на зимові, перевірку роботи підігріву зовнішніх дзеркал та заднього скла, регулювання світла фар та інші операції.

Підготовка до літа

Експлуатація автомобіля в умовах літньої спеки та підвищеної запиленості обумовлює додаткові вимоги по догляду за Вашим автомобілем. Під час весіннього потепління важливо перевірити та усунути сліди негативного впливу сезонних факторів під час зимової експлуатації, а також впевнитися у справності роботи систем, що забезпечать комфортне та надійне керування під час Ваших літніх подорожей.

В дилерській мережі Honda, в рамках підготовки до літа, Вам буде запропоновано виконання огляду системи охолодження, заміни шин на літні, перевірку роботи клімат-контролю, антибактеріальну обробку елементів системи кондиціонування, візуальну перевірку стану елементів підвіски, пильників та направляючих гальмівних супортів, а також інших важливих підготовчих операцій.

 

 

Чи задоволені Ви сервісом Honda?

Нам у компанії Honda надзвичайно важливо знати вашу думку про наші продукти й сервіси – отримуючи відгуки, ми маємо можливість удосконалюватися й постійно підвищувати якість послуг. Саме з цією метою ми просимо Вас приділити кілька хвилин Вашої уваги й висловити свою думку про недавній досвід обслуговування у дилера Honda. Якщо Ви обслужили свій автомобіль і залишили свою електронну адресу дилеру, то найближчим часом Ви отримаєте запрошення на свою електронну пошту з посиланням на анкету.

 

Будьте певні – ми будемо користуватися адресою Вашої електронної пошти тільки для відправлення Вам запрошення взяти участь в опитуванні, а дилер – для повідомлення Вам про новини й акції в дилерській мережі Honda.

 

Компанія Honda докладає усіх зусиль для захисту й убезпечення всієї інформації наших клієнтів і виконує високі стандарти зберігання й підтримання конфіденційності даних, зібраних із метою проведення опитування. Ми дуже вдячні всім клієнтам, що приділили нам час і заповнили анкету. Ми певні, що без вивчення потреб і вражень клієнтів не буває розвитку, а без можливості поділитися враженням і залишити відгук важко по-справжньому поважати компанію й бути лояльним до бренду. Ще раз дякуємо Вам за потенціал для розвитку й удосконалення, який ми отримуємо завдяки Вашому внеску!